פעילות בית אהבה ותפילה

ופעילות בצפת בכלל…

היהדות מאפשרת לנו לחיות את החיים כחגיגה מתמשכת. כל יום בעל משמעות מיוחדת. כל שבוע שבת נותנת לנו אפשרות להתחדשות נפשית ורוחנית, כמו גם ראשי החודשים, או החגים. כל אחד והמשמעות המיוחדת שלו, האספקט המסוים שמחדש נקודה אחרת בנפש. יום כיפור מזכיר לנו שאולי אנו לא מושלמים כמו שחשבנו, סוכות מחדש את השמחה, חנוכה את התודה והביטחון, פורים מחדש את הצחוק, וכן הלאה. בקהילת בית אהבה ותפילה מנסים לחיות כל יום עם הרגשת ההתחדשות הזו, ואנו מזמינים אותכם לחלוק איתנו את חווית החיים הרוחניים המשפיעים על ההתחדשות הנפשית. 

סעודות שבת (כמעט כל שבת) בהרשמה מראש 054-8048602 (אפשר גם בהודעה כתובה)

נשמח גם להפיק לכם שבתון קבוצתי לבר מצווה, שבת חתן או סתם עם חברים ומשפחה.


ריטריט מדיטציה יהודית בנהריה

  • מוזיקה
  • אוכל בריא
  • חווית גופנפש לא רגילה

054-8048602 מרים


או לחילופין אפשר להפיק בר מצווה ביום חול בבית הכנסת שלנו או באחד מבתי הכנסת העתיקים, קודם לטקס בבית הכנסת, נארגן תהלוכה חגיגית מלווה בנגנים עם סיור בצפת העתיקה. ולאחר מכן הטקס בבית הכנסת יחד עם כיבוד כיד המלך. לפרטים 054-8048602

תפילות שבת:

ערב שבת – מנחה וקבלת שבת – זמן הדלקת נרות בשקיעת החמה.
שיעור בחסידות – 9:00, שחרית 9:30 , מנחה 18:45, שיעור ושירה עם סעודה שלישית, ערבית  והבדלה מוזיקלית.

רחוב ארלוזורוב 72 צפת, קומה 1 בקניון מעל מכבי 054-8048602

מצפים לראותכם לחגוג את החיים ואת היהדות…

חנוכה – מסיבות חנוכה 

פורים – קריאת מגילה, סעודת פורים ומסיבה בערב ובבוקר

פסח – ליל סדר ציבורי

גיור – קורס גיור קבוצתי או אחוד על אחד, אונליין בווידאו או במפגשים 

מרכז סיוע לנפגעי תקיפה מינית  – אפשר לפנות בכל שעות היום והלילה, לקבל מענה רגשי, הפניה לגורם מקצועי מתאים, וליווי רגשי ומשפטי בין כל המשרדים. 

בית מדרש "תורת אמך" – שמע בני מוסר אביך ואל תיטוש תורת אמך. קצת שכחנו את החכמה הנשית בית אהבה ותפילה נותן במה לתורה הנשית להתפתח ולקבל קול מחודש.

 

תפילות שבת:

ערב שבת – מנחה וקבלת שבת – זמן הדלקת נרות בשקיעת החמה.
שיעור בחסידות – 9:00, שחרית 9:30 , מנחה 18:45, שיעור ושירה עם סעודה שלישית, ערבית  והבדלה מוזיקלית.

רחוב ארלוזורוב 72 צפת, קומה 1 בקניון מעל מכבי 054-8048602

מצפים לראותכם לחגוג את החיים ואת היהדות…

מה עוד עושים בצפת? 

צפת, בירת הרוחניות מאפשרת מבחר של חוויות רוחניות כמו גם אטרקציות לילדים לכל המשפחה ובכל התחומים. אוכל, מוזיקה, הרצאות, ועוד… מתי שתבואו תמצאו פה מה לעשות… 

בתי כנסת עתיקים, סדנאות מדיטציה, הרצאות בקבלה ומיסטיקה יהודית, גלריות, אמנות קבלית, חדר בריחה לילדים לתאום מראש: 055-9182207, פארק עמק התכלת יוצר אווירה רומנטית, נוח להליכה עם עגלות וילדים, שופע מפלי מים ואווירה מרגיעה. מסעדות רומנטיות, ברמה גבוהה מכל הסוגים. חלביות (מוניטין וסעודה בגן עדן) ובשריות (אהרלה, האר"י 8 ועוד) צמחוניות  (עץ החיים), וכן, אפילו טבעוניות רואו פוד כגון מסעדת אלמנטס – מומלצת מאד, אך נסגרת מוקדם ורצוי להזמין מקום מראש.  אפילו כוכבי התכנית "המטבח המנצח", אסתר ויהונתן, פתחו פה מסעדה מדהימה בכיכר שדה. פעילות נוספת למשפחות עם ילדים תמצאו באוצר הסת"ם. שם תלמדו על היהדות בדרך חוויתית וכיפית. המחיר זול ותהנו מכל רגע. אפילו בלילה לא תשתעממו. תוכלו לשמוע הופעת חיות והרצאות כמעט כל ימי השבוע בקפה מיכאל, לרקוד ולשתות בירה מקומית בפאב המקומי "מיסטיק מאונטיין", לרגע תחשבו שאתם בחו"ל. תוכלו לראות הצגות בבית יגאל אלון, או לשמוע הופעה חיה בבית הספר למוסיקה מזרחית אותנטית "מקאמת". בקיצור…. לא משעמם בצפת…. צפת חיה ונושמת מסביב לשעון. 

Similar Posts

השאר תגובה