זמני תפילת שבת בבית אהבה ותפילה

מנין קרליבך

[contact-form to='miriam@drori.org'][contact-field label='שם' type='name' required='1'/][contact-field label='אימייל' type=’email' required='1'/][contact-field label='מעוניין ב ארוח' type='checkbox'/][contact-field label='סעודות שבת' type='checkbox'/][/contact-form]

צפת ידועה כמקור הקבלה, ומקום מושבו של האר"י הקדוש אך גם כמקום ממנו יצא המנהג שפשט בכל עדות ישראל, קבלת השבת. לא רק זאת, גם הפיוטים הנהדרים אותם אנו שרים בקבלת השבת, מקורם צפתי, ידיד נפש, לכה דודי, יה ריבון עולם ורבים אחרים, מקורם מחכמי צפת, האר"י ותלמידיו המכונים גורים.

אנו בבית אהבה ותפילה מגישים את קבלת השבת בצפת על המרפסת המשקיפה אל הר מירון, כבאר ממנה אנו שואבים כח ואנרגיה למשך כל השבוע משבת עד שבת, דרך התבוננות מעמיקה, תפילה על סף המדיטטביות, ונגוניו העמוקים של הרב שלמה קרליבך זצ"ל.

בסעודה שלישית ננצל את זמן הרעווה דרעווין, רצון הרצונות, הרגע שלפני הסוף שבו אנו מנסים להשאר יחד עם השבת, כמו אהובים שיודעים שבעוד רגע הם יפרדו לשבוע ומנסים לשמר את ההרגשה העלאית של להיות יחד, באהבה עוד רגע, עוד שניה.


ריטריט מדיטציה יהודית בנהריה

  • מוזיקה
  • אוכל בריא
  • חווית גופנפש לא רגילה

054-8048602 מרים


בהבדלה אנו מנגנים ביחד את ההבדלה ונכנסים ללות את המלכה, אחרי פגישה נהדרת עם זאת שאהבה נפשי,אני הולך לי לדרכי ואז רגע לפני שאני פונה לרחוב אחר אני מביט אחורה ותופש שגם היא מביטה אלי.

אתם מוזמנים לחלוק עמנו את השבת לפרטים : 054-804-8602 carlebach@intzfat.info או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

[/mantra-column]

[mantra-column width="1/4"]

יום שישי

מנחה: 15 דקות לאחר כניסת השבת

קבלת שבת: כחצי שעה לאחר כניסת שבת

שבת

שחרית: 8:30

מנחה: שעתיים לפני צאת שבת

סעודה שלישית

ערבית: צאת שבת

הבדלה מוסיקלית עם כלי נגינה בניגוני הרב קרליבך

שיעורי תורה:

יום שלישי וחמישי ב 17:30

שבת: 8:00 מאיר גלייזר

כשלוש שעות לפני צאת שבת עם יעקב ומיר'לה דרורי

Similar Posts

השאר תגובה